Strony

Menu

25 kwi 2015

Jak rozkręcić bloga + Desing studio



PIERWSZA CZĘŚĆ POSTA
Hej .Nie
pisałam od kilku dni.Przepraszam, teraz więcej czasu spędzam na świeżym powietrzu , tak jak Dawid - Wybrałam życie .
Oks biorę się
do roboty .
Dziś napiszę jak rozkręcić  bloga .Może niektórym się to przyda , a może i nie.Mam nadzieję , że tak.Mela ! ogar -_- .

Promuj się
Może nie wszystkim się to spodoba , ale na pewno ktoś wejdzie na Twojego bloga .
Promuj się , ale nie spamuj !

Rób konkursy 
Gdy ludzie zobaczą na Twoim blogu konkurs z nagrodami , to na pewno wezmą udział.

Nie nadużywaj emotikonek
Podoba Wam się taki post? "Heeeeej :33333 Jestem Amelia XDDDDDDDD będe pisać na tym blogu)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))" Chyba nie , więc nie należy nadużywać emotikonek , bo to po prostu razi ,

Pamiętaj o interpunkcji
Trzeba o tym pamiętać , przecinki piszemy przed :ponieważ , ale , bo , że .To na sam początek , reszta powoli .
Oks , widzimy się w drugiej części posta .Papatki :)


DRUGA CZĘŚĆ POSTA 
 Witam w drugiej części posta .
Napiszę dziś o Desing studio .Wiem , iż Dawid już o tym pisał , ale mi się to tak spodobało , że postanowiłam napisać o tym samym.Dawid , jeśli Ci to przeszkadza , to przepraszam .
Oks (powtórzenia , ups..) zabieram się do pisania .


 Mi się podoba , a wam? W sam raz na lato , chociaż na razie mamy wiosnę.Fajne jest połączenie miętowego z różowym .Pasowałaby do krótkich spodenek z  DS .Bardzo ładna , a kosztuje tylko 225 sc ;o .

Faajne ,pasują do tamtej bluzki .Znowu widzimy połączenie miętowego z różowym.Spodenki te pasują prawie do każdej bluzki.
Oks, to na tyle z DS .Mam nadzieję, że post się spodobał .Pa pa !
~Mela


2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)