Strony

Menu

18 kwi 2015

Hot or Not! 3#

Witam!
Tak, jak obiecywałem pojawi się Hot or Not. W tamtym poście dowiedzieliście się, że zgłosiły się dwie osoby. Cieszy mnie to, gdyż lubię oceniać looki innych! Ok zaczynajmy!


1szymon102
Twarz: Nie mam się do czego przyczepić! Jest spójnie! 10/10
Włosy: Nie za bardzo ich widać, ale z daleka można zobaczyć, że pasują jak ulał! 10/10
Koszulka: Naprawdę mi się podoba! 10/10
Spodnie: Spodnie są fajne, ale czy pasują do tego outfitu? Moim zdaniem trochę nie... 8/10
Buty: Buty są długie, przez co nachodzą na nie spodnie. 9/10
Dodatki: Uszy, szali i jakieś bransoletki? Nie wiem jak to nazwać. Wszystko czarne. Uszy i szali powinny być 
innego koloru. Takiego, jak włosy. 5/10

52/60 Brawo Hot! :3



lolkaaaXD
Twarz: Jest ładna, jednak oczy mi się nie podobają. Chodzi mi o 
kolor. 9/10

Włosy: Pasują do tego look`a. Kolor, też jest fajny! Nie mam zastrzeżeń. 10/10

Koszulka: Totalna porażka! Kompletnie nie pasuje do pozostałych części look`a. Nie pasuje tutaj! 5/10

Spodnie: Są fajnie. Pasują tutaj, jednak przez kolorystykę muszę odjąć jeden punkt. 9/10

Buty: Kompletnie tu nie pasują! One są bardziej wieczorowe. Do tego look`a bardziej pasują, no nie wiem... Trampki? 5/10

Dodatki: Jest nosek i opaska (?). Opaska jest fajna, zaś nosek? Nie pasuje tutaj. 8/10

46/60 Brawo Hot! Nie martw się! popracuj nad kolorystyką i doboru dodatków!

Tak, jak zawsze w Hot or Not: Nie bierzcie tych rad do siebie! To jest tylko moja ocena! 

Zgłaszajcie się pod tym postem do kolejnego Hot or Not! Jeśli jeszcze dziś się zgłosicie, może kolejna część ukarzę się dzisiaj? UWAGA: Nie mogą się zgłaszać te same osoby co w poprzednich częściach łącznie z tą!

Wasz:
~Dawid.

5 komentarzy :

  1. Hehe xD wiesz bo to był look zatytułowany logo... co oznaczało że połowe moviestar ucinam gdy robie logo, wiec nie widac butów itp :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale zasady Hot or Not:
      Oceniam pierwszy look z góry! (:

      Usuń
    2. Nie no spoko :D dzieki wgl że mnie wziąłeś ;D

      Usuń
  2. #ONJE!
    Ten drugi look mogłeś,
    bo ten nie mego autorstwa.
    Panicz ma taki ubrany i zrobiłem bliźniaka.
    Oh... ah...

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)