Strony

Menu

12 kwi 2015

Czemu mnie tu nie ma? Gdzie jestem?

Hej!
Tytuł posta jest dość dziwny, ale zgodny z prawdą. Ogłoszenie parafialne: Przepraszam, że nie pisałem.  O reszcie dowiecie się niżej, a raczej dalej. Ok, już tłumaczę tytuł posta. A więc gdzie teraz jestem? NA MOIM NOWYM BLOGU! Link dam na końcu. Czemu teraz tam piszę? Czy odchodzę z tego bloga? Piszę tam, bo czuję się tam o wiele lepiej. Tam mogę napisać Wam o poważnych sprawach lub o mnie, a nie o kolorowej gierce, nie mającej sensu. No sorry, ale tak ja  widzę tę grę. Na tamtym blogu jest mi po prostu lepiej. Czy odchodzę stąd? Nie, ale postów będzie dużo mniej. Pisanie na dwóch blogach nie jest łatwe. Zrozumcie mnie! Dzisiaj to już tyle. Jutro może będą sensowniejsze posty.

LINK DO BLOGA: Klik
NAJNOWSZY POST: Klik

Już bez loga,
Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)