Strony

Menu

14 kwi 2015

Stasix odzhodzi? + Projekty na lato w Desing Studio!

SiemQa!
Nareszcie przeczytacie post o msp. W końcu o tym jest ten blog (: Nie mam zamiaru z niego odejść, ale Stasix chce. Właśnie... Zatrzymajmy się przy tym. Post niżej, mieliście okazję przeczytać (może) ze smutkiem. Chociaż większość z Was pewnie to nie obchodzi. No, ale jakaś cześć może się tym przejęła. A więc Stasix planuję odejście. Nie dziwię mu się. Ta gra jest nudna. Bardzo dobrze go rozumiem. No, ale skoro ta gra jest nudna to czemu nie usunę bloga i odejdę z msp? Proste. Jeśli chodzi o bloga to nie chce usuwać tyle cięęęęężkiej pracy, a na msp trzyma mnie VIP. Ok, już dość o tym!

Projekty na lato w desing studio!

 Koszulka w stylu nowego wyglądu bloga. Bardzo mi się podoba. Te niebieskie plamy są podobne do chmurek. Właśnie o to mi chodziło! Koszulkę możecie u mnie kupić! Kosztuje tylko 300SC...

 Ta koszulka jest w hawajskim stylu. Trochę mi nie wyszła... A zwłaszcza ta część z palmą, no ale cóż. Żyje się dalej! Niestety tej koszulki nie możecie u mnie kupić. Nie zapisałem jej.

Te spodenki, chyba wyszły mi najlepiej! Podoba mi się napis "You" przerobiony z "I ♥ You". Jeszcze te szare szlaczki, bo inaczej nie umiem tego nazwać. Podobają mi się i to bardzo!

Ok to tyle z dzisiejszych projektów w Desing Studio. Miło mi się tworzyło. Zaletą tego studia, jest pokazanie siebie, swojej kreatywności i w dodatku można kupić swoje wymarzone ciuchy! Bardzo fajna opcja!

Chyba dzisiaj zrobię sobie nowe logo... ;)
Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)