Strony

Menu

9 kwi 2015

Odwołuję konkurs na komentatora miesiąca!

Witam!
Na moim nowym blogu napisałem już posta... I kolej na tego bloga. Tu piszę mi się mniej przyjemnie, ale to może temat tego posta? Na blogu niedawno zorganizowałem konkurs na komentatora miesiąca. Na początku dużo osób komentowało posty! Ale teraz? Nikt! Kompletnie nikt! Posty komentuję tylko redakcja, a ten konkurs nie jest dla redakcji. Jestem zły. Po raz kolejny mnie zawiedliście. Jaki z tego wniosek?
Na tym blogu już nigdy nie zorganizuję tak poważnego konkursu. No chyba, że stanie się popularniejszy i będziecie komentować posty.
Mogę jeszcze zmienić zdanie, jak napiszecie coś w komentarzu! Oczywiście z sensem...

Jeszcze może dziś coś napiszę!


Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)