Strony

Menu

14 kwi 2015

Moje nowe logo! + Małe info

Witam!
Przez jakieś pół godziny robiłem to logo. Moim zdaniem wszyło bajecznie. Wiem, że bez sensu robić takie posty, ale muszę się nim pochwalić! Haha, jaki ja skromny. Nie no żartuję oczywiście. Jak Wam się podoba? A i jeszcze jedno:

Zapraszam Was do głosowania w 3 ankietach na blogu! Są po prawej stronie bloga, jako pierwsze!

Ok a teraz logo:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Niżeeeeej! xd
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
Emocje!!!! :D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

O TO ONE:
Moim zdaniem wyszło baaaajecznie! Zdecydowanie moje najlepsze logo! :) Zobaczymy jakie będą kolejne ^^

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)