Strony

Menu

26 kwi 2015

Długi Post, Ale MEGA Ciekawy :D

PROLOG XD:  Hej, ten post będzie miał 4 części. Jeśli jakaś ci się nie podoba, "fruwaj" do kolejnej *u*

1.Przepraszam :'C

Jak wiecie, przez pewien czas byłem nieobecny na "blugusiu". To dlatego, gdyż miałem dylemat czy nie odejść. Ale zostaję!Dla was! Poza tym ostatnio dwoję się i troję aby nadążać za: nauką w szkole [ piąta klasa to nie przelewki ;-; ] | lekcjami pianina [ tak - gram i nawet całkiem ładnie *O* ] | sekcją pływacką i szachową [ w tym też jestem dosyć dobry ] . Ok, już was nie nudzę tylko chop do kolejnej części posta! 

2. Teraz o Msp [ Jak zwykle z resztą :D ]

Nie chcę się za bardzo promować, ale mam nową serię filmową :) 
Ogłaszam to dlatego, że wielu użytkowników [ w tym np. mnie ] nudzi Msp. Myślę, że oglądanie filmów to już coś ciekawego. Nagrody rozdaję naprawdę. [ Naj pomoc to na serio naj kom - pomyliłem się :D ] .













3. Komentatorzy niech będę Jury! 

Mam fajną atrakcję dla komentatorów - oceniajcie posty każdego redaktora w skali 1-10 w komentarzach i uzasadniajcie decyzję! Myślę, że to fajna sprawa c: Proszę, oceniajcie szczerze, zacznijcie od tego posta ;) Za negatywne oceny nikt się nie obrazi - każdy na prawo do swojego zdania.

4. Konkurs & Info do Dawida!

Urządzam wam konkurs :) Nagrodą są te oto moje serca na nogę: [ UNIKAT! ] 

Wystarczy stworzyć artbook, na którym umieścicie logo dawidowego - msp z jakimś fajnym cytatem. Jeśli wykonacie pracę - piszcie na priv [Stasix] lub chacie bloga Uwaga ~ Postarajcie się - logo zwycięzcy będzie używane przez każdego redaktora przez kilka dni :) 
 A do Dawida: Tytuły postów są niewyraźne na tle chmurek :\ I to ty zmotywowałeś mnie by zostać i walczyć... Dzięki.

Wreszcie żegna was:
~Staś 
P.S. Czekam na prace na konkurs i na ocenę posta od 1 do 10 z uzasadnieniem! Paaa :)

4 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)