Strony

Menu

2 kwi 2015

Wybrałem Życie + Dzięki za 10000 wyświetleń!!!

Witam!
Tak to ja, Dawid. Ten wredny Dawid, który nie pisał przez kilka dni? Powód: Wybrałem Życie. O co chodzi? Po prostu zrobiłem sobie przerwę od internetu. Właśnie teraz wszedłem na kompa i piszę ten post. Nawet mnie nie było na msp ;) Dzisiaj byłem w kawiarni i pizzerni i było cudownie *-* Fajnie było tak zalogować się do życia! Nie siedź non stop przed kompem. Wyjdź gdzieś ze znajomymi, porób coś w domu cokolwiek! Dość o tym... A teraz....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
N
I
Ż
E
J
:
>
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
J
e
s
z
c
z
N
i
z
e
j
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

DZIĘKUJE ZA 10000 WYŚWIETLEŃ! JESTEŚCIE KOCHANI!
Zakładając tego bloga, nawet nie myślałem o 10000 wyświetleniach! Myślałem, że prędzej z nim skończę, niż zdobędę tyle wyświetleń. To niby nic, ale w końcu było Was tu, aż 10000 tysięcy! Tyle osób czytało Nasze wypociny *-* Jesteście cudowni! 

Wasz:
~Dawid,

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)