Strony

Menu

29 kwi 2015

Kolejna BARDZO WAŻNA dawka informacji!

Witam!
Ten post rozstrzygnie WSZYSTKO. Wiecie już jaka jest moja sytuacja, ale dla przypomnienia: Msp mi się już totalnie znudziło i piszę na swoim nowym blogu. Teraz wszyscy zadajmy sobie, takie zasadnicze pytanie: Po co jest robić coś co nie ma sensu? Tak właśnie jest ze mną. Na msp jestem prawie nieaktywny. Po co mam robić bloga i pisać posty na nim, skoro nawet nie gram w msp? Odpowiedź jest bardzo prosta! Robię to dla Was, a mianowicie:
-Dla redaktorów, którzy NAPRAWDĘ mają ochotę tu pisać,
-Dla Was, czyli czytelników bloga.
Może jeszcze kiedyś msp zacznie mnie interesować, ale na dzień dzisiejszy mówię stanowcze NIE.

Konkurs na redaktora!
Drugą BARDZO WAŻNĄ SPRAWĄ jest konkurs na redaktora. Zgłosiły się 3 osoby, albo i więcej! Dla tych co nie kojarzą: kliknij
A, więc KAŻDA osoba, która pod swoim zgłoszeniem dostała taki, a nie innych komentarz:
Musi napisać mi swój adres e-mail pod tym postem!
Jak odebrać e-mail? No, więc ja piszę twój adres, Ty wchodzisz na niego i klikasz "akceptuj", czy coś takiego. Szczerze, nie wiem jak to działa, ale myślę, że sobie poradzicie. Najlepiej będzie, jeżeli w ten sam dzień po odebraniu e-mailu z potwierdzeniem, napiszesz posta powitalnego.
 Zanim zaczniesz pisać zapoznaj się z tymi zakładkami:
KLIK - zasady redakcji
klik - regulamin czatu!
Pisz 1-3 posty dziennie!

Wygląd bloga!
Będzie zmieniany co jeden miesiąc lub zostanie jeden wygląd NA ZAWSZE. Nie mam zamiaru robić co tydzień nowego wyglądu, ponieważ nie mam czasu na tym blogu i zrobienie takiego jednego desingu, jest pracochłonne.

Mam nadzieje, że wszystkie wątpliwości zostały rozwiane! Jeśli czegoś nie wiesz, masz jakieś sugestie itd. pisz w komentarzu!


Wasz:
~Dawid.

4 komentarze :

  1. Ominęłam tego posta o.O Przez przypadek, a tu taka niespodzianka! Bardzo Ci dziękuje!

    ~LolkaaaXD (Yeey)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajfurbykaj@gmail.com :) albo daria@vx.pl

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)