Strony

Menu

7 kwi 2015

Nowy motyw na MSP!

Cześć .
Ostatnio na msp ukazał się nowy motyw , który nosi nazwę Easter Farm Festival co po polsku oznacza Wielkanocny Festiwal Rolniczy .Oto logo motywu : 
No nieźle , nieźle . Ms w fioletowych włosach głaszcze wielbłąda ,  druga trzyma sobie pęknięte jajko , a jakiś #chłopocek chce przejechać je traktorkiem :") Super .10/10 .

Ubrania :

(chwila muszę #przełonczyć muze z jutup)

Bardzo podoba mi się ta sukienka za 800 sc , jest typowo rolnicza? O.o dobra niech będzie , w każdym razie podoba mi się  , sukienka za 2200 sc nie dość , że jest nie ładna (według mnie) to jeszcze bardzo droga :/ , moją uwagę przykuły także włosy za 7 diamentów i kapelusz za 2 diamenty , kupiłabym to , ale #fóndósze , prześwitująca bluzka za 525sc też mi się podoba ,sukienka za 650 sc jest ładna , ale.....(tak , szukaj dziury w calym , szukaj!) nie pasuje mi tu .Kalosze mnie rozwaliły, hehe , #dżinksy i kalosze , super .Bluzka z króliczkiem skradła moje serce <3 8/10 Nie najgorzej..



(Łooo, dostałam pozdro , dziękuję Ci miły czlowieku ♥ ) Bardzo podoba mi się to źdźbło , włosy za 675 sc są fajne , bardzo fajne , te kalosze są dziwne ...ktoś powpychał do nich kwiatki :c biedne kwiatki , a poza tym ich cena jest za wysoka , spódnica w kropki taka babcina  (psdr babciu) ,  włosy za 600 sc nie powalają . Reszta mi się nie podoba .3/10 Oj , oj ..

Tu już lepiej .Bardzo podoba mi się ten kwiatek we włosy , bluzka z królikiem za 425 sc nie warta swojej ceny , ale za to uszy królika są fajne , bluzka za 375 sc taka uboga :/ , a te "spodnie" za 475 sc są B E Z N A D Z I E J N E #ohtakrytyka ta sukienka w kratkę piękna ! sukienka za 600 sc mi się podoba , w sumie sweterek za 500 sc też .5/10

Rzeczy :
 Bardzo fajne rzeczy , najbardziej doba mi się ta owieczka za 300 sc i króliczek za 2 diamenty .Reszta jest fajna , ale bardzo mała 8/10

Ojejku ,.jaki ładny kurczaczek za 300 sc , ale niestety dla VIP , ten traktor jest taki śmieszny :D , ale cena jest strasznie wysoka .Reszta nie powala 8/10

Animacje :
Animacja ta nosi nazwę Chocolate Egg Bunny czyli po prostu Czekoladowy zajączek .Animka bardzo mi się podoba , ale niestety kosztuje 5 diamentów , których ja nie posiadam :( 

 Kolejna animacja nazywa się Mini Tractor  czyli Mały Traktor.Animacja bardzo fajna , warta swojej ceny i wgl .
Animka ta nazywa się Me & My Piglet  , a po polsku oznacza to Ja i mój prosiaczek Ouu..tak suodko :3 Zw , jot jot .Według mnie warta swojej ceny ! Polecam Ewa Wachowicz xD .

W tej Animce to ja się zakochałam .Nazywa się ona Cutty Easterbunny co po polsku znaczy Ładny Wielkanocny zajączek .Animka jak najbardziej warta swojej ceny.

Animka ta mi się nie podoba , nie wiem jak wam .Nazywa się Rabbit Stache po polsku Maska królika Czy coś xd. 

Ostatnia animacja bardzo mi się podoba .Nazywa się The egg in the hay czyli Jajko w sianie ..Bardzo fajna , ale droga :/ .


Wszystkie animacje oceniam na 9/10 ! 


 Tła :
A raczej tło , bo jest tylko jedno .Tło to jest bardzo urozmaicone , pasuje do motywu jak najbardziej .10/10


Łącznie motyw zdobył : 61 pkt .

Ja kończe :) Pa .

~Mela






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)