Strony

Menu

26 kwi 2015

Konkursowe looki + Wyniki konkursu na logo

 PIERWSZA CZĘŚĆ POSTA
Cześć wszystkim z tej strony Mela . Dzisiaj będę oceniać looki z konkursu . Chyba każdy wie ,o co w tym chodzi? Jeśli nie to proszę - oto krótkie wyjaśnienie

Chodzi o to , iż ja biorę looki zwycięzców z konkursu ,oceniam je  , opisuje i pisze czy zasługują na wygraną.
Oks , mam nadzieję , że załapaliście . Ja ocenię looki z konkursu "Wiosenne Marzenia" , bo tylko w tym konkursie są jak na razie zwycięzcy .
Pierwsze miejsce zajęła olcitka$$.Gratuluję !
Ubrania : Mamy tu biały top oraz jasnoróżową długą spódnice .Nie mam się do czego przyczepić. Jest spójnie ! 10/10
Buty : Zwykłe białe baleriny , większość ms je ma .Ładne .10/10
Włosy : Blond kok.Super 10/10
Dodatki : Oj , trochę tego dużo .Zaczynamy od góry :
okulary jak najbardziej ! mają to coś , ale kolczyki są takie ...takie za duże .To czarne serce też nie jest potrzebne , zdjęłabym wszystkie tatuaże .Bransoletki też .8/10 moim zdaniem zasługujesz na 2 miejsce .(Przepraszam)

2 miejsce ma maria1210 .Gratulacje !
Ubrania : Bardzo mi się podoba ! Różowe "bolerko" świetnie komponuje się z tą spódnicą ! 10/10
Buty : <3 Od kilku miesięcy strasznie lubuję się w tych butach .Są świetne ! 10/10
Włosy : Fajne , bardzo mi się podobają ich odcienie .
Akcesoria : Wszystko ładnie współgra , tylko , że te tatuaże na nodze mi nie pasują :/ 9/10
Myślę , że zasługujesz na 1 miejsce.
3 Miejsce zajęła Ludmi 567.Gratuluję Ci !
Ubrania : Sukienka mi się nie podoba , wygląda trochę jak ..piżama? (?) , ale , ale wzór ma ładny :) 5/10
Buty : Nie widzę ich, więc nie mogę ocenić.
Włosy : Ojejuu...są super , delikatny kok .W jasnych barwach jest super , zresztą w ciemnych też byłby fajny .10/10
Akcesoria : Na głowie widzimy piękne "spinki" w kształcie kwiatuszków , kolczyki te same co u koleżanki na górze, które tu akurat pasują , perły ,bransoletke do kompletu , a także tatuaże one niestety nie pasują .8/10 Moim zdaniem zasługujesz na 3 miejsce (Przepraszam)




Wszystkim dziewczynom gratuluję ! Wszystkie looki powinny dostać 1 miejsce .



PAMIĘTAJCIE , NIE PRZEJMUJCIE SIĘ MOJĄ OPINIĄ , BO TO TYLKO MOJE ZDANIE :)
Oks , widzimy się w 2 części posta .Pa ! 

DRUGA CZĘŚĆ POSTA 
Jak wiecie , a może i nie na blogu był konkurs na logo , polegał on na tym , aby zrobić mi logo ,Mieliście czas do 20 kwietnia , ale dałam wam dodatkowe kilka dni .Tylko 1 osoba wzięła udział , a jest to Ala - redaktorka z naszego bloga .Może już powiem kto wygrał? Można się domyślić , że wygrała Ala , bo tylko ona wzięła udział :D Oto i jej logo : 
Bardzo mi się spodobało , dziękuję .Zgłoś się po nagrodę w kom. Gratulejszyn ! He he .Ok , ja kończę posta .

Pa ! ~Mela
 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)