Strony

Menu

21 kwi 2015

Jeszcze więcej zmian na msp!

Hej!
Witam was!
Tutaj, Dawid! Tak, jeszcze prowadzę tego bloga, bloga o nuuudnym msp. Nie jest mi na rękę pisać o czymś o czym nie lubię, ale robię to dla Was! No o ile jeszcze tu jesteście. Mam nadzieje, że tak! Okey, Dawid ogarnij się i pisz post!

Na msp oprócz zmian zawartych w TYM poście, zauważyłem ich jeszcze więcej! To lepiej dla mnie! Okej zaprezentuję Wam zdjęcia, a raczej screeny i opiszę je Wam! Zaczynajmy, a raczej pokazujmy:

 No co to a być? Komunikat, który jest na naszym profilu, na samym dole. Jak widzicie screen jest wykonany na nowym koncie (o którym na razie nic nie powiem ^^3). Wybieramy swój ulubiony film i dodajemy go do tej zakładki. Zmienił się tylko komunikat.

 Zmieniona czcionka. O ile dobrze pamiętam ten napis, był napisany inną czcionką. Jest to zmiana, czy raczej błąd, których na msp mamy peeełno! Napisz w komentarzu co o tym sądzisz.


Widzicie te serduszko? Kiedyś, chyba był tylko napis "love it". Mogę się mylić, ale ja traktuję to jako zmianę. Mi osobiście to się bardzo podoba!

Dzisiaj post krótki, ale może jeszcze coś napiszę! Śledźcie bloga i jeszcze raz przepraszam za taki post.

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. Chyba to wszystko to zmiany, ale mam jedną uwagę - u mnie jest stara czcionka o.O

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie codziennie są nowe zmiany,
    ale nie zauważalne, w ogóle nie potrzebne.

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)