Strony

Menu

2 kwi 2015

Poradnik ,,Jak rysować w ArtBook'u'' + nowe logo :)

Hej ^-^ No tom teraz... Emmm... Poradnik xD Jak rysować w arcie :3 To proste,ale zajmuje bardzo dużo czasu :|
1.Wchodzimy w Miasto Filmów i ArtBook (logiczne xD).
2.Tworzymy nowy ArtBook.
3.Naciskamy TEXT!
4.Klikamy Free Text!
5.Piszemy kropkę itp.
6.Klikamy A, żeby zmienić czcionkę i kolor.
7.Ustawiamy, przewracamy kropkę w wybrane miejsce.
8.Gotowe! ^-^
A efekt końcowy o taki:

Jak coś to nie mój Art. Znalazłam go. Nie wiem kogo, ale ładny i dałam Lovka.
To się zdaję proste ale takie nie jest. Zajmuje to sporo czasu, bo tych kropek sporo jest. Ja osobiście nie robię takich ArtBook'ów bo nie mam czasu :|

A to moje nowe logo:

Moim zdaniem śliczne. A jakie jest Wasze zdanie? Zapraszam Was jeszcze raz do znay. Jak ktoś nie pamięta jestem ewafarna10girl. Chętnie przyjmę do znaj :)


~Ala


1 komentarz :

  1. Poradnik fajny,chociaż już to widziałam,ale pewnie komuś się przyda ;) Logo jest super #takjesłitaśne.


    ~Mela

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)