Strony

Menu

7 kwi 2015

Brak postów? O co chodzi? + Ważna ankieta!

Witam!
Ostatnio mało mnie było na msp i mało pisałem postów. Dlaczego? Bo te cudowne święta wolałem spędzić w gronie rodziny, a nie na kolorowej gierce, która nie ma znaczenia. Tak szczerze? Na msp trzyma mnie blog i kilka naprawdę cudownych osób. Nie pisałem, bo byli u mnie goście i ten czas warto było spędzić z nimi zwłaszcza, że są z Warszawy... Ok dosyć o mojej nieobecności. Dzisiaj będzie jeszcze jeden post. Niedługo ogłoszę pewną niespodziankę na blogu! Szykujcie się! ;)

Druga część posta! Zapraszam! To bardzo ważne!
Ankieta? O co chodzi? Mianowicie kilka dni temu można było, jeszcze ją zobaczyć. Usunąłem ją, bo już tutaj się nie przyda. Dla tych, którzy nie kojarzą:
Czy dodać muzykę na bloga? 24 głosy były na tak! Więc niedługo na blogu będzie muzyka. A teraz naprawdę ważna informacja!

Koniecznie pod tym postem napisz tytuł piosenki, którą chcesz słuchać na blogu! Może być to cały album lub kilka piosenek.

Powiem Wam, że ja na pewno dam całe  2 albumy Ariany Grande, którą kocham! *-* xD Do zobaczenia w kolejnym poście!


Wasz:
~Dawid!

1 komentarz :

  1. Ja też sobie odpuściłam MSP . Hmm... a jeśli o piosenki chodzi to Christina Perri - Human (https://youtu.be/r5yaoMjaAmE) , Elie Goulding - Love me like you do (https://youtu.be/AJtDXIazrMo) i może Evanescence - My immortal (https://youtu.be/5anLPw0Efmo) na więcej pomysłów nie mam :p


    Pozdrawiam ;)

    ~Mela

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)