Strony

Menu

2 kwi 2015

Trzy Kreacje ^^

Hej ;3 Przepraszam że ostatnio nie pisałem, ale nie miałem pomysłu ;c . Ale za to teraz mam dla Was kilka kreacji *u* . Zapraszam do oglądania ;D 
Niestety w kreacje włączone są unikaty, których nie kupisz ;\ Ale zawsze możesz je zastąpić czymś innym ^^ Niedługo wykreślanka, czekam na wasze zgłoszenia pod tym postem! C: Można wygrać coś z listy ;P Przepraszam Dawid, że tyle tu buziek ale nie mogłem się powstrzymać *o* No więc do kreacji potrzeba VIP'a. Zawsze jednak możesz kupić jakieś zamienniki. Pozdrawia Was:
~ Staś.
P.S. Ostatnio dostałem parę pozder. Oto jedno z nich i podziękowania.
Dziękuję c: 
Teraz już naprawdę żegna się z wami:
~Staś *u*
Jeszcze raz przepraszam za buźki Dawid.

3 komentarze :

  1. Zgłaszam się do wykreślanki ^-^


    ~Ala ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam.Weź look ,który chcesz tylko nie ten z królikiem ;p

    ~Mela

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)