Strony

Menu

1 kwi 2015

Darmowe sc?

Cześć ! W tym poście napiszę wam o darmowych sc .Wiele osób próbuje ukraść wam wasze konto pisząc : Zmień e-mail na vipnarok@gmail.com i za 5minut przyjdzie Ci VIP .Nie .Nie wierzcie im ! Ostatnio na pewnym blogu , zauważyłam post pt."Darmowe sc" czy coś w tym stylu :p Z początku nie wierzyłam , ale po przeczytaniu tego posta uwierzyłam.W poście pisało iż pewna dziewczyna na MSP doładowuje sc ,trzeba tylko do niej napisać dlaczego chcemy te sc i podać jej hasło .Jeśli boicie się o swoje główne konto możecie zrobić konto testowe ;) .Postanowiłam , że sama spróbuje .Zrobiłam konto testowe , napisałam do niej , po czym na konto wpłynęło 5 TYSIĘCY SC! byłam w szoku .Teraz screen jej profilu :
Ma ona 10 lvl (1 się ucięła :( ) .I co najdziwniejsze ma w naj, Lexi777 , czyli Lady Zanetkę .Może dolly doładowuje jej sc? Patrzcie co znalazłam w zdj. Lexi :
Nie wiem  czy Lexi to zarobiła , czy dolly jej doładowała , więc nie chcę nikogo oskarżać .

3Majta sie


~Mela , bez loga , bo ..sam wiesz..


ale za to macie pięknego pieseła :3
*,* *,* *,* Dobra , ja kończę



6 komentarzy :

  1. Dziękuję za podpowiedź!
    Nigdy o takiej dziewczynie nie szłyszałam.
    Mam pytanko. Po jakim czasie sc wpływa?

    Pozdrawiam
    #Werczi ♥♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że mogłam Ci pomóc ;) Co do sc to mi wpłynęło drugi dzień po tym jak do niej napisałam,a na moich innych kontach po 2 dniach.Również pozdrawiam ;** .

      ~Mela

      Usuń
    2. Dziękuję! Ja już napisałam, mam nadzieję, że w sobotę (?) będę mieć ;')

      #Werczi ♥

      Usuń
  2. jak się robi VIP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kupić pakiet Vip za prawdziwe pieniądze. Nie ma innego, legalnego sposobu.

      Usuń
  3. ONA SERIO DAJE 5 TYSIĘCY UWIERZCIE JA PRÓBOWAŁAM

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)