Strony

Menu

4 kwi 2015

Koniec z MSP?

Witajcie kochani! Tak , kończę z msp , ale nie odchodze z bloga .Nie ma sensu w to grać .Od kilku dni zaczęłam grać w tfm na nowym koncie : Lobuziaraa , zapraszajcie mnie :) Na msp wejdę tylko kiedy bd musiała zrobić screeny na bloga.Nie oddaję konta , bo może , może kiedyś tam wrócę .



.
.
.
.
.
.
.
.
.
N
i
e
t
o
n
i
e
z
a
r
t.




Straciłam na tą grę dużo pieniędzy , ale czasu nie cofniesz..



Dziekuję wszystkim za wspaniałą grę .Gdyby ktoś chciał popisać / pograć napiszcie w komentarzu , a umówimy się na tfm .







Pa pa pa :3

~Mela


6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Przemyślałam to , odchodzę .Święta chcę spędzić z rodziną , a nie w różowej gierce .Poza tym jestem na tfm : )


      ~Mela

      Usuń
    2. "Przemyślałam to , odchodzę. Święta chcę spędzić z rodziną , a nie w różowej gierce." Boże, Mela kocham Cie za te słowa *O* ♥

      Usuń
    3. Heh , dzięki <3 Miło mi to słyszeć xD


      ~Mela

      Usuń
  2. xD mi też się spodobał ten cytat *u* Dozoba za tydzień ^^

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)