Strony

Menu

9 kwi 2015

Post Po Przerwie! *u*

Heeej c: Zrobiłem sobie małą przerwę by spędzić święta z rodziną c: Ale już jestem! Jak by co odchodzę z msp, ale nie z bloga-naszego-szuperowego ^^ .                    Przyślę wam parę kreacji teraz *o*
 
Według mnie są bardzo ładne *u* Która się wam najbardziej podoba? Pisać! c: Tak jak Dawid jestem smutny że nikt nie komentuje postów.. Szkoda, bo mieliście szansę na wspaniałe nagrody :\ 
Ale ja urządzam koneq na logo! Zróbcie mi logo z fajnym cytatem a wygracie listę do 2000 sc c: Żegna was: 
~Staś c:

1 komentarz :

  1. Logo zrobię super nagrody w 3 serię logomaniaczki na blogu czynią3 i kokosowe msp
    ~Orbita

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)