Strony

Menu

13 kwi 2015

Nowy wygląd bloga!

Witam!
Dzisiaj sobie pomyślałem: "A czemu by nie zrobić nowego wyglądu bloga?" i proszę! O to jest! Nagłówek wyszedł mi, chyba najlepiej z wszystkich moich nagłówków! Zakochałem się w tym napisie: "Fly, fly away with me", czyli: "Poleć, poleć daleko ze mną". Czemu po angielsku? Brzmi lepiej, niż po polsku... Co on się ma do bloga? To, że czytając moje posty, zagłębiasz się w moją duszę! Ale ze mnie poeta xD. Menu jest uzupełnione! Zdradzę Wam, że zakładki "Moda & Uroda", "Pomoc" oraz "Ciekawostki" zostały bardziej rozbudowane! Teraz macie tam dużo więcej możliwości!

Redaktorzy, jeśli znacie jakieś fajne gry, inne niż msp, piszcie o nich! Wzbogaci to Nasz zbiór ^^ Piszcie też o ciekawostkach związanych z msp i tak dalej... :) 

Dzisiaj może wreszcie ukarzę się post o msp i możeeee nowe logo? Co Wy na to? :) Przypomnę Wam moje dotychczasowe:


Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)