Strony

Menu

12 mar 2015

Zagrajmy we francuskie MSP!

Hejciak :> Nie zrobię super starcia , ponieważ nikt się nie zgłosił , ale za to dziś sb pogramy we francuskie MSP ,ale, przecież żeby grać czeba mieć konto c"nie? No to je zakładamy ! Ciuchy są takie same jak na polskim MSP , więc chyba screena nie muszę robić.Gdy już stworzyłam sb postać powitała mnie Pixi Star
Pierwsze co zrobiłam to weszłam w highscores i okazało się , że na francuskim MSP najwyższy poziom to 75 ,który ma MS o nicku : POUPINIE
 Ogólnie francuskie MSP niczym się nie różni od polskiego.O! *o* Jej :o
Mam nadzieję , że taka krótka notka się wam spodobała
Baj :D
~Mela

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)