Strony

Menu

15 mar 2015

Looki z ubrań startowych

Czołem  Nie...
 Siemson? Takie jakieś...
Już wiem! nie, nie wiem..
Poszukam jakiś powitań w internecie :p Z/W
Znalazłam jakieś "Bry" , więc
Bry :) Tak , wiem wczoraj nie pisałam , przepraszam was.Przygotowałam dla was klika lokow z ubrań na start , są 3 looki dla dziewczym 3 dla chłopców, żeby było sprawiedliwie.
Najpierw pierwszy dziewczęcy look :
Nie ,no nie jest zły , taki sb :p jakoś ta bluzka mi tu nie pasuje .Ale już mniejsza z tym.Daję 8/10 tylko przez te bluzkę.Ok , jedziemy dalej 2 look dla dziewczyn :
Taak pomachaj :D Ten look jest taki kowbojski (chyba tak to się pisze) Nic dodać nic ująć 10/10 .
I ostatni look dla dziewczyn:
Ten look mi się podoba , kupiłabym go .Nie mogłam znaleźć odpowiednich spodni :/ Daję 9/10 tylko przez te spodnie.Podsumowując te looki mi się podobały szczególnie 2 i 3 , a wam? czekam na hejty w komentarzach :D .Teraz looki dla chłopcow.Pierwszy look :
Kocham tą koszulkę <3 Taka ładna.Buty mg być :p, a spodnie fajne.Całość mi się podoba 10 /10 !
Przechodzimy do następnego looka :

*-* Super! Ta koszula jest bardzo ładna , z tego co wiem chyba dla VIP"ów .Włosy są śliczne 10/10.
I ostatni look :
Ten też jest całkiem niezły.Podoba mi się 10/10 .
I to już koniec na dzisiaj , myślę , że wam się looki spodobały .Paa :)
~Mela

2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)