Strony

Menu

10 mar 2015

(Nie) Moderator w chatroomie!

Siema! ;)
Wczoraj na msp (na innym koncie xD) wszedłem do chatroomu, alby wypełnić jakieś zadanie. Co tam widzę? Moderator! Na początku myślałem, że jest prawdziwy i się nabrałem, ale po wejściu w jego profil już wszystko było jasne. Zobaczcie:
 Widzicie? Nazwa na początku to MovieStarPlanet! Hahaha, ale po wejściu w profil mamy pełną nazwę:
MovieStarPlanetSuprise! Czyli niespodzianka! Moim zdaniem to bardzo fajny pomysł na nabieranie innych użytkowników! W końcu sam się nabrałem...

Info:
Wiem, że wczoraj miało być Hot Or Not, ale nie dałem rady... Teraz dopiero mogłem usiąść na kompa, bo przez pół dnia robiłem projekt na technikę. Nie wiem, czy jutro będą posty!

Już bez loga, bo je dobrze znacie ;)
Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)