Strony

Menu

28 mar 2015

Wielkanocny look + pozdro!

Witajcie ! Tu Mela.
Z racji tego że wielkanoc (Wielka moc :B xD) tuż tuż przygotowałam dla was look .Łapcie screena :
No , wyszedł mi całkiem nieźle .Włosy bardzo mi się podobają , buty też są fajne , włosy (jak każde) kocham <3 .Spódnica i "bluzka" bardzo fajnie razem współgrają , a uszy są dopełnieniem całości .Skład :

Palety chyba nie muszę dodawać , bo włosy są blond , a reszta jest biała.Look mozecie zakupic u mnie pod nazwą "Polowanie na pisanki" Mam nadzieję , że wam się look spodobał :) .









Następną rzeczą , którą chcę wam przekazać jest to , że dostałam pozdro , niby nic , a dla mnie to wiele znaczy , ponieważ jest to moje 1 pozdro .
Dziękuję osobie , która dała mi to pozdro , jesteś kochana <3.
Niestety screena nie zrobiłam .3Majcie się !





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Q&A~~~~~~~~~~~
Jak już w poprzednim poście pisałam , chcę zrobić Q&A (pytania i odpowiedzi) , więc możecie mi w komach pisać pytania , a ja na nie odpowiem :).



~Mela bez loga , bo czeka na wasze .Nie wiesz o co chodzi?
Już Ci tłumaczę ..Organizuje konkurs z nagrodami : 2 prezenty z listy , 1 graf i obejrzenie 3 seków/filmów , ale żeby je dostać musisz zrobić mi logo i wysłać na e-mail : ameliaczempinska@yahoo.pl .Czas macie do 04.20 (dwudziestego kwietnia) wszystkie prace wstawię na bloga.Powodzenia


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)