Strony

Menu

22 mar 2015

Wiosenny look !

Bry.Przepraszam , że przez pare dni nie pisałam , ale nie miałam weny :d.
Przygotowałam dla was wiosenny look , wczoraj był pierwszy dzień wiosny , więc postanowiłam zrobić wiosenny look! Oto on :
(Nie patrzcie na twarz :p) Łączna cena to : 2325sc look warty swojej ceny.We włosach się zakochałam *-* buty są piękne , sukienka taka "dżinsowa" (wiem , jak się pisze)  , a kwiatki dopełniają puskę jaka by tu bez nich panowała. Look godny polecenia !
Tradycyjnie paletka i skład :
(Przepraszam za napis)
Brązowa ramka - buty 
Jasno różowa ramka - pasemka 
Fioletowa ramka - włosy
Żółta ramka - listki przy kwiatkach 
Czerwona ramka - sukienka
Biała ramka - brokat (?) na butach 






Nie zrobię innych wersji kolorystycznych , bo jakoś nic mi do głowy nie przychodzi .Look możecie kupić u mnie pod nazwą ,, Pierwszy dzień wiosny" (Nie zbyt kreatywne -,- ) Ja się z wami żegnam! Pa .
 

~Mela

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)