Strony

Menu

1 mar 2015

Coś o haniakerce...

Witam!
Dzisiaj będzie post o użytkowniku haniakerka. Jest ona hackerką! Na wstępie powiem, że pomysł na posta dała mi fladra001 ~~Polecam xD. Ok, dość głupawki. Zaczynajmy!


Dlaczego hackuje? Kiedyś na msp miała 25 level, ale ją zhackowano. Od tamtej pory mści się na użytkownikach.
Jak hackuje? Szuka ofiary z wysokim levelem oraz zmienia jej oczy na białe za 100 SC. Przykład:

Podobna okradła już 1000000 kont! Nieźle! Uważajcie na nią! Tutaj macie skreena, tych informacji. Są one na ask.fm. Fladra001 powiedziała mi o niej, na moją prośbę! Przy okazji macie więcej informacji:


Zgłaszajcie się do Hot or Not! Wszyscy mogą się zgłosić! To już koniec na dziś ♥


Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Dejwid (XD) piszesz super posty, a poza tym super wygląd bloga! ;)
    Pozdrawiam,
    madziunia1810
    Ps. Zapraszam do mnie : msp-moviestarplanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)