Strony

Menu

28 mar 2015

Post pełen wrażeń!

Siemeczka!
Nowe powitanie? Tak, jak na początku każdej nieobecności: przepraszam Was za to, ale nie miałem czasu i tematu ;c Tak, jak (powtórzenie xD) wcześniej obiecywałem kupiłem sobie VIP`a. Mała ciekawostka: Vip kupuję za swoje własne pieniądze! Mama nigdy mi go nie kupiła ;) Z racji przeceny było to star Vip. Oczywiście rozdałem pozdra, zdobyłem kilka awards, kupiłem tła, I WBIŁEM WYŻSZY LEVEL! Ale się ciesze ☻ Macie skreeny:

A teraz pomagamy i wbijemy, mój wymarzony, 20 level! No, tak... Zachowuje się jak dziecko neo... Po prostu cieszę się z tego. Dzięki awards za wydanie "750 diax" (diamentów) zostało mi tak mało (tzn. dużo) do następnego levela.

Daj pozdro!!!!
W tej części posta opiszę Wam zachowanie pewnych movie star. Oczywiście, jestem VIP itd, rozdałem pozdra dla redaktorów bloga i kilku innym osobom. Jedna ms (movie star) poprosiła mnie o pozdrowienie. Powiedziałem jej, że dam jej jutro. Dzisiaj, nawet nie zacząłem z nią normalnej rozmowy, a ona już "daj pozdro". Dostała bloka. Czego uczy ta historia?
Po pierwsze, jak obiecuję, że dam komuś pozdro, to to zrobię...
Po drugie: Nie rozumiem zachowania takich ludzi. Jakby, te pozdrowienie było najważniejsze na świecie. Sama nazwa mówi "Specjalne pozdrowienie", czyli takie coś, co się daje wyjątkowym osobom.

Niedługo będzie moje nowe logo, bo nauczyłem się kilku nowych efektów na Sumo Paint. A co z poradnikiem? Przekładam go na: Po teście szóstoklasisty!

Szykujcie się na wiosenny wygląd bloga! ♥

Wasz:
~Dawid.

5 komentarzy :

  1. Fak, zaraz mnie prześcigniesz ;D A na ile vip?
    Milargros

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje vip .Ala wczoraj też dała pozdra redaktorom ,w tym mi :D

    ~Mela

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! ;3 I dziękuje za te pozdro ;) Ami<3

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)