Strony

Menu

22 mar 2015

Hot or Not #2 + NOWE LOGO!

SiemQa!
Tak, jak dziś obiecywałem, będzie Hot or Not! Żeby nie przedłużać... Zaczynajmy! Pierwszą osobą jest:

Perla5085

Twarz: Nie ma się tu czego przyczepić, jednak ja bym zmienił usta. 9/10
Włosy: Może niekoniecznie pasują do tego looka. Jednak mają swój urok! 8/10
Koszulka: Jest fajna. Mi się podoba, jednak efekt psuje bałwanek... 9/10!
Spodnie: Czy w tym looku są spodnie? Haha, uznajmy, że ta spódnica to dolna cześć. Pasuje tu i jest świetna! 10/10
Buty: Fajne, ale lepiej by było jakby były szare. 9/10.
Dodatki: Mogą być. Jednak, tą opaskę zamienił bym na kokardkę. 9/10. 
45/60! Brawo Hot!

Stasix.
Twarz: Nie mam się czego przyczepić. Jest fajna! 10/10
Włosy: Świetnie pasują do tego look`a! 10/10
Koszulka: Jest naprawdę fajna! Nie mam się czego przyczepić. Świetnie tu pasuje. 10/10
Spodnie: Fajne, ale trochę zaburzają ten look. 9/10
Budy: Do spodenek pasują, jak ulał! 10/10
Dodatki: Dwa tatuaże, które powinny być w białym kolorze. Poza tym nie ma nic i dobrze! 9/10
58/60! Brawo Hot!




To jest tylko moja opinia! Nie przejmujcie się tym! ;) Zgłaszajcie się do kolejnego Hot ot Not!

Moje nowe logo:
Wyszło mi super! A Wam, jak się podoba? Przypominam, że jurto poradnik: Jak zrobić logo w sumopaincie?

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Super logo *o* zglaszam sie do hot or not .Nick: znasz
    Look :Kotegg
    ~Mela

    OdpowiedzUsuń
  2. Amelia sorry, ale do Hot or Not, muszę brać zawsze pierwszy look na stronie. Tak jest fair ;)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)