Strony

Menu

8 mar 2015

Przepraszam :(

  Hej. Ostatnio N I C nie piszę. Dlaczego? Problemy z matematyką .. Nie ogarniam tematu o tym jak obliczać pola trapezów, równoległoboków, trójkątów itp., umiem tylko na kwadrat i prostokąt xD, i jeszcze objętość.
  Dziękuję za wspólnie spędzone chwile, który były dla mnie cudowne. Na MSP gram rok i prawie 2 miesiące i.. Postanowiłam odejść z moviestraplanet jak i z bloga. Przepraszam Dawid, że zawiodłam, ale zrozumiałam, że 13 lat to wiek, w którym powinnam przestać grać w te gry.. Konto oddałam Klaudii. Mam nadzieję, że ją ciepło przyjmiecie i jej zaufacie jak i pomożecie w levle'u. Może , MOŻE, w wakacje wejdę na chwilę, ale wątpię :(
  Jeszcze raz przepraszam i się z wami żegnam. Trzymajcie się!


EDIT: Dziś także usuwam się z załogi bloga, przepraszam.

~Patrycja

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)