Strony

Menu

8 mar 2015

Dobra i zła wiadomość! + Tureckie msp

Hej!
Spokojnie nie musicie uciekać. Temat posta trochę przeraża, ale to nie jest, aż tak wielka sprawa. Mianowicie Millargros odeszła z redakcji (więcej znajdziecie w poście poniżej), czyli muszę znaleźć kogoś za nią. Już wcześniej zgłosił się do mnie Stasix. Jak chcesz pisać tu posty to napisz mi e-mail. Zapomniałem przecież napisać te wieści. Dobra: Kolejna osoba ma szanse zostać redaktorem, zła: Millargros odchodzi... Z resztą napisałem to niżej.
Jutro pojawi się druga część Hot or Not! ~Zapraszam!

~Tureckie MSP~
Co w nim ciekawego? Ciuchy na początku gry. Ulepszono je o nowe trendy. Moim, skromnym zdaniem, to bardzo fajne zmiany i ciuchy. Nie będę się o nich rozpisywać, bo macie więcej na blogu Abieski i Porshi (blog Abieski: klik. blog Porshi: klik) Macie tylko skreena:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Stasix mój przyjaciel z MSP :o Jaki ten swiat jest maly..fajnie ze bedzie tu z nami pisal ;) Milargros odeszła:( (chlip) Co do notki super ;)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)