Strony

Menu

17 mar 2015

Prawie 8000 tyś wyświetleń + przeprosiny + informacja!

SiemQa!
Nowe przywitanie się kłania ^^! Dobra mniejsza z tym. Czemu tak długo nie pisałem postów? Nie mam pomysłów! To jest jakaś masakra... Na tym msp, zupełnie NIC się nie dzieje... Niedługo kupie sobie VIP`a na miesiąc lub tydzień, bo mam pełną skarbonkę... Dla dociekliwych tak ona wygląda:
Jak widzicie maksymalna liczba SC to 2500, a fame 5000. Ale będzie kasy *-*. Ok odsuwam się od tematu. Nie przedłużając, ja osobiście, dziękuje za:
8000 wyświetleń!
Dziękuje Wam jeszcze raz! 

DRUGA CZĘŚĆ POSTA!
Jestem zawiedziony tym, że nadal nikt (prawie) nie komentuje postów... Jest mi smutno... Przypominam, że dodanie komentarza nic nie kosztuje i ponad to, można wygrać kilka rzeczy z listy. Dla tych, którzy nie mogli znaleźć konkursu:

Proszę Was! Nam na tym bardzo zależy! 

TRZECIA, TAJNA CZĘŚĆ POSTA! XD

Na wstępie mówie, że to nie jest tajne. Po prostu nie ma tego w tytule, a czego to nie ma to NAJLEPSZE! Z racji tego, że nie mam tematu na posta Wy wybierzcie co ma być! Oczywiście wpisując to w komentarzu pod tym postem!
Do wyboru macie:
  • Hot or Not!
  • Polecanie użytkowników!
  • Ocenianie np. filmów, artów.
  • Niespodzianka! Nie wiem jaka xd
  • Konkurs!
  • Wiele innych ( napiszcie w komie)
Jeśli nikt nie skomentuje tego posta i nie wybierze co ma być w następnym poście, bardzo się zasmucę. W  następnym poście będzie instrukcja dotycząca lóg! ~zapraszam!


Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)