Strony

Menu

22 mar 2015

NOWY FILM! + Twarze

SiemQa!
Dzisiaj na msp wreszcie stworzyłem, jakiś film ;) Ma już 12 odsłon! Dziękuje wszystkim co go widzieli! Zapraszam do oglądania! Tytuł: [1] To nie jest książka? Co 15 odsłon kolejna część! ;)
Już nie dam Wam skreena, ale chyba każdy umie wejść w mój profil i znaleźć film. To była pierwsza część posta!

DRUGA CZĘŚĆ POSTA!
Niedawno na msp pojawił się nowy motyw. Zmotywował mnie on do stworzenia twarzy. Ale nie takich zwykłych, czyli europejskich (białoskórych), tylko różnych. Twarze są dla dziewczyn. Zobaczcie moje projekty:

Azjatycka twarz:
 Nie no! Wyszła mi genialnie! Ta cera, te usta *-* Super ;) Makijaż wyszedł najlepiej. Macie obok twarzy kolory makijażu. Jeśli chcecie mieć taki efekt, to musicie wziąć skórę w pierwszym rzędzie, na pierwszej stronie. Chyba jest ona jako czwarta.

Afrykańska twarz:
 Wyszła mi trochę gorzej, ale i tak mi się podoba *-* Usta i nos genialnie się komponują (boże gadam, jak projektant mody ;-;). Krótkimi słowami - fajna.

Baby face:

Ta twarz nie jest związana z krajami. Jest to baby face, czyli dziecięca twarz. Wiele osób postara swoje movie star. Ja nadałem jej trochę młodzieńczego albo nawet dziecięcego wyglądu. Bardzo mi się podoba. Jeślo chcecie poradnik, jak wykonać taką twarz piszcie w komentarzach. 

Jakie jeszcze będą dziś posty?

  • Hot or not.
Co będzie jutro?

  • Poradnik: "Jak zrobić logo w sumopaincie?"
  • Coś jeszcze :D
Dzisiaj może zrobię sobie nowe logo!

Na razie bez loga,
Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)