Strony

Menu

30 mar 2015

Konkursowe loga! + TFM według Aggie : Jak dać myszce balonik

Witajcie! Ten post nie będzie o msp , będzie on o logach i tfm.Lóg tych za wiele nie dostałam :( Czy wam się ten konkurs nie podoba? Coś zmienić? Ja już nwm co robić żeby was zachęcić do brania udziału w tym konkursie .Do rzeczy ! Logo dostałam tylko jedno .Od kogo? od Ali (redaktorki) .Oto logo :
Dziękuję Ci za logo .Jest śliczne! :) Na razie mam tylko jedno logo , ale mam nadzieję , że jeszcze ich trochę dostanę.Teraz przejdźmy do tfm , wiem ,że baaaaaa[...]rdzo długo nie pisałam o tej grze , ale nie wiedziałam o czym napisać.W tym poście wam napiszę jak dać myszce balonik , tak , to pytanie dręczy wielu graczy : Jak dać myszce balonik  , oto jest pytanie .I właśnie dziś wam to wytłumaczę .
1.Klikamy ikonkę balonika.
2.Gdy już klikniemy klikamy na klawiaturze literę "c".
3.Jeśli robiliście wszystko krok po kroku możecie zauważyć , że pod myszką znajduje się kółeczko .
4.Celujemy kółeczkiem w myszkę , której chcemy dać balon i wyczarowujemy balon!
Teraz myszka , która dostała od Ciebie balonik powinna unieść się w powietrze.

UWAGA ! Nie łapcie balonów będąc myszką , to szaman je przyczepia .Jeśli ruszymy się wtedy balon najzwyczajniej w świecie odpadnie.


To na tyle :) Mam nadzieję , że pomoglam .Jeśli macie jakieś pytania piszcie , ja na nie chętnie odpowiem .Baju baju !

~Mela bez loga , bo czeka na wasze .

3 komentarze :

  1. W postach staraj się nie pisać skrótowo "nmw" ;) Poza tym jest super! Ja ci zrobię logo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,nie będę tego pisać.Dzięki,a jeśli o logo chodzi to będę bardzo wdzięczna jeśli mi je zrobisz..

    ~Mela

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)

    Pozdrawiam
    #Werczi ♡♥
    Msp- kangurek19
    Tfm- lalawera

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)