Strony

Menu

20 mar 2015

KonkursiQ!

Hej, Tu Ja Stasiu ^^
Mam dla was mały KONKURSIQ ;*
Więc tak: Zasady są takie: zróbcie na msp artbook który będzie przedstawiać takie jakby logo tego bloga; możecie tam umieścić redaktorów, założyciela, obojętnie. Ważne żeby znalazła się tam nazwa bloga [ Dawidowe - Movie Star Planet ]. Jeśli Zrobicie Pracę, Napiszcie Mi Na Priv [ mój login to: Stasix].           Konkurs Trwa Do Piętnastego Kwietnia. [ P.S. Zapraszam Też Na Konkurs Komentator Miesiąca ]
Nagrody:
I Miejsce: Prezenty Z Listy Do 1000 Sc!, Ustawienie Waszej Pracy Na Blogowe Tło Przez 3 Dni!!!
II Miejsce: 10 Filmów, Prezent Z Listy Do 500 Sc!!!
III Miejsce: 5 Grafów, 5 Filmów!!!
UWAGA! Może  się zdarzyć że prezenty z listy wyślę z innych kont. Wtedy również napiszę wam wiadomość na priv że to nagroda za konkurs :)
~ Baj, Baj, Stasiu ^^

2 komentarze :

  1. Fajnie ,konkurs .Redaktorzy tez mg brac udzial?
    ~Mela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to raz się pytałem dawida, i chyba nie :\ ale art zawsze możesz zrobić tylko chyba bez nagrody :D

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)