Strony

Menu

13 mar 2015

Post na forum i kilka informacji!

Hej!
Czy ja wczoraj pisałem posty? Ah, nie. Wiem, że mi się troszkę często zdarzam, ale tak to bywa z tą szkołą i nauką. Dzisiaj jest trochę wyjaśnień odnośnie Pixi Star i Zaca Sky`a. Jeśli nie widzieliście posta od modów na forum, to patrzcie:
Na czerwono macie zaznaczoną ważną informacje. Oni nie są moderatorami! Czyli, tak jak myślałem to mogą być graficy. Dobrze, że moderatorzy coś o tym wspomnieni. Mam nadzieje, że wszystkie wątpliwości się rozwikłały.

~Informacje~

  1. Z racji tego, że nikt (lub prawie nikt) nie komentuje Naszych postów, chce zorganizować jakiś konkurs! Może to Was zachęci! O konkursie w następnym poście.
  2. Coś do redakcji. Jeśli nie mogliście napisać w danym dniu, jakiegoś posta, to możecie to zrobić w następnym poście. Czyli, po prostu nie pisz takich krótkich postów. No chyba, że nie będziecie pisać cały dzień.  A i nie używajcie zbyt dużo emotikonek! ;)
  3. Redaktorzy: Nie róbcie też postów dotyczących nowego loga ;)
  4. Niedługo będzie nowy wygląd bloga.
  5. Niedługo może się pojawić muzyka na blogu. Co do tego, to zrobię o tym oddzielny post.
To tyle jeśli chodzi o informacje. Co do tego komentowania postów... Mówię w imieniu całej redakcji. Jest Nam po prostu przykro.  Ja nie mówię, że pod każdym postem ma się pojawić 10000 komentarzy, ale żeby raz na jakiś czas ktoś coś komentował. Po prostu wtedy wiemy, że Nam na Was zależy, i że nasze posty są ciekawe. Bardzo Was zachęcam do komentowania!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Tak,właśnie na innych blogach jest duzo komentarzy,a u nas pustka :/ konkurs to fajny pomysl :)
    ~Mela

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)