Strony

Menu

11 mar 2015

Pierdzielenie o Chopinie :D

Hej wszystkim ^.^ Na początku chcę powitać nowego redaktora ,znam go z MSP i bardzo się cieszę ,że jest na blogu ,czytałam już dwa posty,które napisał i są bardzo ciekawe .Dobra ! do rzeczy , zauważyłam ,że nikt nie komentuje moich postów ,i z tego tytułu (nowe słowo B) jest mi bardzo przykro ,może po prostu jestem NUDNA? też tak sądzę,więc od jutra (12.03.15 r.) będę krejzolka na maksiorka (XDDDDDDDDDDDD) tak śmieszne,że aż wcale ;-;.Poza tym jestem chora i jutro nie idę do sql (Tak ...jej..:/) ,więc cały dzień spędzę na bloggerze :D Tak,wiem nke trzymam się grafiku!!!! PSZEPRASZAM :c (b.spec.) chyba zlikwiduje ten grafik ,bo wcale się go nie trzymam,a poza tym nie zawsze mam czas ,żeby dany post napisać ,więc wiecie..ten tego.Dostałam od dziadków 50 zł i mg je wydać na co chcę (mój majątek c:) ,więc chyba kupię Vip"a ,ale jeszcze nwm na ile.Szczerze mówiąc ,to ten post był o niczym :D  

~~~~~OGŁOSZENIE PARAFIALNE XD~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapomniałam co ja chciałam ..chwilę...kurde,a to było takie ważne..o, tak! już wiem,proszę wszystkich członków Jury i Judge o głosowanie na mój look w konkursie nazywa się "Na koneQ" Dziękuję :)))))))))))))) Ej ,Mela nie przesadzasz ty z tymi emotikonami?
Niee..XD Na koniec logo
~Mela Papatki :333333

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)