Strony

Menu

24 mar 2015

Super starcie! #3 , Q&A + Konkurs na logo!

Bry <3 .Do super starcia zgłosiła się tylko 1 dziewczyna ,nwm dlaczego wy się nie zglaszacie :p.
Dobra , do rzeczy! Dziś ocenię looki : ewafarna10girl (redaktorka na naszym blogu :D)  .
Pierwsza i ostatnia będzie  ewafarna10girl i jak zwykle bierzemy look pierwszy z brzegu , który nazywa się "xD" oto on  :
Twarz : Nie mam się do czego przyczepić , usta bardzo mi się podobają (koloregg malinowy *-*) skóra też niczego sobie , piegi są fajne i oczy też .10/10.
Ubrania : Spodnie mi się bardzo podobają, sama takie mam i jestem z nich zadowolona , bluzka też jest cudowna , a buty kofffaam <3 10/10
Akcesoria : Szelki mi tu nie pasują , bo nachodzą na spodnie co z resztą widać , okulary są świetne ! te "uszka" mi tu za bardzo nie pasują , ale ogólnie są fajne , ta chustka jest  C.Z.A.D.O.W.A ! (XDDD) , a zapomniałabym o tatuażu , który jest boski 8/10
Włosy : Włosy te osobiście bardzo lubię , więc oczywiście dam 10/10.Ala zdobyła łącznie : 38 / 40 Brawo ! Zabrakło Ci 2 pkt , ale się nie przejmuj i tak jesteś śliczna :)

Pierwsze i jedyne miejsce zajmuje....ewafarna10girl ! Gratuluje :)








  UWAGA : JEŚLI CHCESZ BYĆ W 4 CZĘŚCI NAPISZ W KOMENTARZU SWÓJ NICK ORAZ NAZWĘ LOOKA ,KTÓRY MAM OCENIĆ.
~~~~~~~~~~~~~Q&A~~~~~~~~~~~~~
Jak widzicie po tytule planuje Q&A , czyli pytania i odpowiedzi , jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć piszcie w komentarzach pytania , a ja na nie odpowiem w następnym poście.








Z racji tego , iż nigdy nie zrobiłam żadnego konkursu ogłaszam konkurs na logo.Chodzi o to , że wy musicie mi zrobić logo i przysłać na e-mail : ameliaczempinska@yahoo.pl (n nie ń) .Macie czas do 04.20 (dwudziestego kwietnia) wszystkie prace , które przyślecie wstawię na bloga.Za pierwsze miejsce przyznam nagrody w postaci : 2 prezentów z listy ,1 grafa i obejrzenie 3 seków /filmów .Nie są to jakieś wielkie nagrody , ale zawsze coś.Powodzenia !


~Mela bez loga , bo czeka na wasze:D

8 komentarzy :

  1. A ja też mg zrobić logo?




    ~Ala ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam do zgłaszania się do konkursu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne,redaktorzy mg brać udział ;)

    ~Mela

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biorę udział w super starciu i może zrobię ci logo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mi jeszcze napisać jaki look ocenić :)

      ~Mela

      Usuń
  5. Ja chce do super starcia ;) Na msp jestem #Jade West!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,w koñcu ktoś się zgłosił ,zaproś mnie: Mel@niee ,a i jeszcze napisz jaki look ocenić :)
      ~Mela

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)