Strony

Menu

25 mar 2015

Informacja + OGROMNE przeprosiny.

SiemQa!
Nie pisałem postów przez 3 dni, a dlaczego? Jak dobrze wiecie, jestem już w szóstej klasie i niedługo (1 kwietnia) test szóstoklasisty! W tym tygodniu mam jeszcze 2 testy i dwie kartkówki. Jak widzicie nauki jest sporo. Mi zależy na ocenach i moje życie to nie tylko internet. Dzisiaj może się pojawi ten poradnik. Właśnie za to Was dzisiaj chce przeprosić. Macie prawo być źli lub rozczarowani. Obiecałem Wam, już kilka dni temu, że zrobię poradnik dotyczący logo i na pewno się on pojawi!

Jeszcze jedna informacja. Co Wy na to, żeby na blogu powstał dział "Życie Dawida". Byłyby w nim opisanie zdarzenia z mojego życia. Żeby, nie było non stop o msp, bo to już się robi trochę nudne. W tym dziale będzie się dużo działo. Będę w nim pisać np.: o swoich przeżyciach, trudnościach i będę trochę Wam pomagać! Jeśli mi się uda!

I co wy na to? Chcecie taki dział na blogu? Proszę, swoją opinię wyraź w komentarzu. Dla mnie jest to naprawdę ważne, a dla Ciebie to tylko napisanie kilku zdań! Wiem, że dzisiaj się trochę naczytaliście, ale chyba nic nie szkodzi? ;)

Jeeeszcze jedno ;) W piątek będę vip... Nie chce się tym chwalić. Pozdrowienia oczywiście, że będę rozdawał. Pamiętajcie, że vip to tylko marna plakietka. Bądźcie sobą i nie zmieniajcie się przez niego. Warto, jest być miłym! Naprawdę! Vip`a kupuje ze względu na film i inne sprawy. Reszty, już Wam nie powiem!

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. Życie dawida to fajny pomsył ;D Co do pozdra to jeśli chcesz możesz mi dać jedno ;D Pozdrowionka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten pomysł z tym działem o życiu Dawida ,a co do VIP to masz racje , to tylko plakietka :) Pozdrawiam !

    ~Mela

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)