Strony

Menu

30 mar 2015

Co myślę o hejtach?

Witam!
Dzisiaj tematem posta nie będzie to błahe msp. Będzie to poważna sprawa, czyli potocznie nazywane, hejty. Dlaczego ludzie nienawidzą? Czemu się mszczą? Najczęściej jest to spowodowane zazdrością, jakiegoś talentu bądź umiejętności, drugiej osoby. Powodów może być bardzo dużo. Żeby poznać prawdziwy, trzeba znać człowieka. Nie zajmiemy się dzisiaj takimi zwykłymi hejtami, tylko takimi na msp.

Ludzie na tej grze, często tracą głowę. Inni są uznawani za gorszych, przez pryzmat ich poziomu, bądź Vip`a. Na msp, często też mniej popularni gracze, zazdroszczą, nienawidzą. Musimy pamiętać, że to tylko gra. Wirtualny świat, który w żaden sposób nie odzwierciedla Naszego życia. Najczęściej młode dzieci uzależniają się od tego świata. Gdy zaczynają się w to wciągać coraz częściej hejtują.

A no tak... Odbiegłem od tematu. Co ja myślę o hejtach? Jest to dla mnie zwykła nienawiść, bądź zazdrość do drugiej osoby. Dla mnie takie zachowanie jest bezsensu. Trzeba się cieszyć z bycia sobą. Nawet jeśli ktoś Wam mówi, że jesteś najgorsi to nie wierzcie w to! Trzeba znać swoje wartości! Nawet, jak ktoś ci mówi, że jesteś słaby to powiedz mu, że dla Ciebie jest to wystarczająca ilość sił wkładany w ten wyczyn.

Na msp, jeśli dużo osób Ciebie obraża, nie lubi, bądź hejtuje, to po prostu usuń ich/go ze znajomych. Taka osoba do szczęścia Ci nie jest potrzebna. W życiu realnym i tym na msp, jak ktoś zacznie Cię obrażać to nie stój, jak słup soli! Walcz z tą osobą, nawet jeśli przegrasz. Walka, w sensie, pokazanie i udowodnienie swoich wartości. Pamiętaj, że nie ważne ile osób Cię nienawidzi, ważne ile osób Cię lubi!

Jeszcze  kilka słów o hejtach. Jak ich uniknąć? Po prostu bądź miły! Nie przejmuj się zachowaniem innych. Bądź sobą! Jeśli Ty jesteś hejterem, przestań to  robić! Co by było, gdybyś Ty był w takiej sytuacji?

Dzisiejszy post jest inny. Jest mój. Przedstawia on moje zdanie. Mam nadzieje, że się to Wam podoba!

To już koniec tego myślę, że fajnego posta. Napiszcie w komentarzu, czy w ogóle podobają się Wam takie posty. Czy chcieli byście ich więcej!

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. Świetny post :) Mógłbyś być pisarzem ;) Oczywiście, ja chciałabym więcej takich postów ;3







    ~Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post,podobają mi się takie posty
    .Fakt,msp robi się nudne ,wszędzie różowy i w ogóle :p .Ja o hejtach myślę to samo co i ty.Heh,nasze posty komentujemy tylko my -redaktorzy :D


    ~Mela

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, Mela to o postach prawda :p







    ~Ala

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)