Strony

Menu

29 mar 2015

Coś do redakcji + awatar blogowy?

Siemga!
Na wstępie powiem: redaktorzy nie musicie się bać! W tym poście przedstawię Wam moje problemy lub uwagi, dotyczące postów. Mam do tego prawo, w końcu jestem założycielem bloga. Jeszcze dodam, że nikogo nie usunę. W tym poście będą TYLKO uwagi.

Nr.1 A więc, bardzo proszę nie róbcie takich postów: http://dawidowe-msp.blogspot.com/2015/03/pozdromania.html. Ja wiem, że to jest bardzo fajna sprawa, dostawać dużo pozdrowień, ale nie róbcie o tym oddzielnych postów. Możecie to dodać do, jakiegoś ogólnego tematu. O co mi chodzi? W tym poście piszę uwagi i dołączam awatar. Nie robię oddzielnych postów na temat awatara. Przecież to nie ma sensu! ;) To jest tzw. zaśmiecanie bloga.

Nr.2 Zauważyłem, że na niektórych blogach, zanim redaktor doda post, założyciel chce/musi to sprawdzić. Co do mnie... Ja  ufam Wam na tyle dobrze, że nie muszę Was "kontrolować". Jak mam jakieś uwagi, to po prostu piszę Wam o tym np. w komentarzu, na priv. To jest Wasz obowiązek, żeby post był, jak najlepiej napisany. Żeby wszytko było dopięte na ostatni guzik. Wasze posty takie są! Naprawdę mi się podobają! ;) 

Do redakcji nie mam już więcej uwag. Ten post nie miał na celu nikogo urazić! Jeśli tak myślicie to przepraszam ;c 

Awatar blogowy!
Od razu mówię, że to nie jest moje prywatne logo. To możecie kopiować, udostępniać WSZĘDZIE! Właśnie o to w tym chodzi. Jest w nim mój nick. Czyli, jak ktoś to zobaczy to może napiszę do mnie i ja mu podam link do bloga.

Witamy na końcu posta! *o* Nie no żart, ja już się z Wami żegnam!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Hehe Masz rację Dawid. Sorki za ten post, ale zauważyłem że ostatnio redaktorzy dziękują za pozdrowienia więc ja też chciałem. Jeszcze reż Sory :c

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)