Strony

Menu

15 mar 2015

Nowe logo + infomacja

Noo hej :) To znowu ja ;) Zrobiłam nowe logo i mam dla Was info. To najpierw informacja: Zmienił mi się plan lekcji, teraz Wam napiszę. W poniedziałek kończe lekcje o 14:40 , we wtorek o 14:40 , w środę o 14:40,bo mam koło z matematyki ,  w czwartek o 13:35, a w piątek o 12:30. W którymś dniu będę kończyć później, bo będę miała wdż xD Aaaa prawie bym zapomniała o logu. A oto one:
 Tak się zdaje, że łatwo i szybko można zrobić logo, ale ja moje robiłam 1 godz. Jeżeli Wam się podoba piszcie w komentarzach. Paa ;3

~Ala

3 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)