Strony

Menu

1 gru 2014

1. grudnia i... Kalendarz Adwentowy!

Cześć!
Kojarzycie pewnie kalendarz, który kupują Nam rodzice? Rozpoczyna on tak zwany Adwent. Codziennie otwieramy w nim, jedno okienko i wyjmujemy czekoladkę. Movie star planet nie chciało być gorsze i zrobiło swój własny kalendarz, który funkcjonuje tak samo, jak zwykły. Dość pisania, zobaczmy wygląd! ♥


Ma on cudowny świąteczny wygląd! Są w nim pomieszane numerki, tak jak w rzeczywistym. Niestety jest Nasz ukochany Vip, który psuje całą magie świąt... Eh. Zobaczmy jaki podarunek, kryje się pod jedynką!


Mamy wazon z kwiatami! Nawet dobry podarunek, lecz ja myślałem, że moderatorzy dadzą w nim unikaty... Nie ważne! Ważne jest to, że pomyśleli o kalendarzu! Prezent ciekawe prezentuje się, na tle w serduszka i świątecznymi bombkami. Puste okienko wygląda tak:


Obok cyfry, można dostrzec Nasz prezent. To też jest ciekawy pomysł. Nie wiem jak Wam, ale mi się to bardzo podoba.

To tyle, jeżeli chodzi o Nasz fantastyczny i świąteczny kalendarz adwentowy! Na blogu pojawiły się nowe instrukcje! Zapraszam do kategorii "POMOC" w menu. Mam pytanie... Czy chcecie świąteczny konkurs? Piszcie pod tym postem! ♥

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)