Strony

Menu

27 gru 2014

Nowy motyw!

Hej!
Dzisiaj na movie star planet pojawił się nowy, sylwestrowy motyw! Dla mnie to bardzo fajne ciuchy! Nie wiem jak wy, ale ja kocham sylwester. Pamiętam, jak kiedyś z koleżanką, patrzyliśmy do 00:00 na fajerwerki *.* Ok, dosyć gadania, patrzmy na motyw:






*DLA CHŁOPAKÓW*



Jak zwykle jest mało stron... Ciuchy są fajne, ale dużo jest koszulek za diamond. Są, też tylko jedne włosy. Ogólnie ciuchy są sylwestrowe. Wadą są też dwie złote maski dla VIP`ów.

*DLA DZIEWCZYN*





Najbardziej podobają mi się sukienki, idealnie pasujące na imprezę sylwestrową. Jest dużo włosów, co jest plusem. Masek dla VIP tutaj nie będziemy się czepiać ;)

*PODSUMOWANIE*

Ocena tego tematu to 7/10. Motyw uratowały ciuchy dla dziewczyn! Najbardziej podobają mi się sukienki i włosy.

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)