Strony

Menu

12 gru 2014

Look do konkursu!

Cześć!
Postanowiłam zrobić look (dla dziewczyn!) do konkursu, Nazywa się on ,,X-masGirl"!
są 3 wersje kolorystyczne. Dobra nie będę się tu rozpisywać...

Pierwsza wersja kolorystyczna ,,Różowo-Biała"



look składa się z :

 
 Suma całkiem spora, ale jeżeli jest osoba na którą będzie to
stać, to może mu się przyda do czegoś ten post ;)

Druga wersja kolorystyczna ,,Miętowo-Biała"


Trzecia wersja kolorystyczna ,,Czerwono-Biała"


        
Ja osobiście jeszcze tego looka nie kupiłam, mam go w liście życzeń,
ponieważ jest trochę drogi...
Która wersja kolorystyczna się wam najbardziej podoba? Bo mi ta
,,Czerwono-Biała" Piszcie w komentarzach. Informacja dla chłopaków
(wiem pisze się inaczej ale to brzmi tak dziecinnie...) też zrobię wam look,
ale to już jutro! Mam nadzieję że post się wam podobał.

Do następnego posta!

Pozdrawiam.
~Oliwia (kopiko212)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)