Strony

Menu

19 gru 2014

Ciekawostki na serwerach.

Witam!
Po wczorajszych unikatach na niemieckim serwerze msp i inną nazwą na hiszpańskim postanowiłem, sprawdzić czy inne mają jakieś tajemnice. Jeśli myślicie, że nie to jesteście w błędzie... Przejrzałem  pięć serwerów: Australia, Nowa Zelandia, Kanada, Norwegia i Szwecja. Ostatni z nich był normalny, ale reszta już nie do końca.

*Australia i Nowa Zelandia*
Wziąłem te dwa serwery w jedną kategorie, ponieważ są one podobne. Jak się u nich tworzy konto, to trzeba podać swoją datę urodzenia i miesiąc dnia na szczęście nie. Nie uważacie, że to przesada? Moim zdaniem tak. Zobaczmy (jeden skreen jest z Nowej Zelandii, drugi z Australii)





Jak nie wpiszemy roku i miesiąca, nie stworzymy konta. Dobrze, że na polskim msp tego nie ma.

*Kanada i Norwegia*
Ta sama sytuacja co wyżej. Na tych serwerach nie trzeba wpisywać daty urodzenia, ale jest coś jeszcze dziwniejszego... Jak się stworzy movie star to wyświetla nam się taki komunikat:


 Dotyczy on znalezienia naszych przyjaciół ze szkoły... Musimy wpisać nazwę szkoły, klasę i literkę klasy np.: 6C. Można to pominąć. Wszystko super tylko po co to? Na Kanadzie chciałem spróbować i zobaczyć o co z tym chodzi, ale mi nie wyszło.

Z ciekawostkami na dziś dość. Widzicie znowu nie dałem przeglądu motywu... Eh, musiałem się wczoraj uczyć do historii . Dla dociekliwych do prostych nie należał. Zobaczymy co będzie. Wracając, poproszę naszą redaktorkę, która i tak nie ma pomysłów na posty o przedstawienie motywu.

PRZYPOMINAM O KONKURSIE W ZAKŁADCE "KONKURSY" O NAZWIE "MODOWE ŚWIĘTA"!!!

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)