Strony

Menu

18 gru 2014

Unikaty w Desing Studio na Niemieckim MSP?

Witam.
Pamiętacie "MyStarPlanet", czyli Hiszpański serwer movie star planet? Na temat tej nazwy nic nie znalazłem. Nic nie szkodzi. Zamiast tego mam zupełnie inny temat! Chciałem się przygotować do następnego przeglądu serwera (tym razem Niemieckie) i wchodzę w Desing Studio, a tam co? Unikaty! Wąż na nogę, spódniczki i wiele, wiele innych... Nawet są włosy, ale jak to możliwe? W DS (desing studio) można, tworzyć tylko koszulki i spodnie. Co to za dodatek?  Zobaczcie:




To trochę dziwne prawda? Jest w tym haczyk. Ciuchów nie da się kupić! Wszyscy "producenci" ciuchów mają ten sam nick, czyli "Designer". Jak się naciśnie na ciuch, nakłada się co innego. Oczywiście o unikaty mi chodzi.






Ok to koniec tego posta. Dzisiaj, jeszcze postaram się napisać posta o nowym motywie. W tamten czwartek nie pisałem, wiem. Muszę się jeszcze pouczyć do testu z histy. Nauczyciele nie dają nam spokoju :c

Wasz:
~Dawid.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)