Strony

Menu

7 gru 2014

Sklep na Msp.

Witam!
Przepraszam, że przez dwa dni nie było żadnych postów na blogu. Było to spowodowane tym, że byłem w sobotę u kolegi na noc i wróciłem godzinę temu, ale mniejsza z tym. W dzisiejszym poście temat znany... Mianowicie sklep Movie star planet! Zauważcie, że nie napisałem na msp... Dlaczego? Jest to sklep dla Nas, użytkowników Msp! Zobaczmy:

Na msp, prezentuje się on w taki sposób. Możemy, kupić sobie T-shirty z logo naszej gry, worki na w-f oraz wiele innych rzeczy. Domyślacie się pewnie, że to jest tylko reklama. Zobaczmy co się dzieje na stronie internetowej.


Strona prezentuje się nieźle. Jest to  takie msp`owe Allegro. Podobają mi się kategorie. Dobrze, że twórcy gry dali ciuchy dla chłopców i dziewczyn. W aktualnościach możemy, dostrzec najnowsze rzeczy w tym przypadku są to worki.

O stronie z movie star planetowymi ciuchami to tyle. Więcej pozostawiam wam do obejrzenia na stronie! Ja raczej nic sobie z tego nie kupię a wy? Piszcie w komentarzu pod tym postem jeśli, chcecie. Jutro na blogu będą nowe instrukcję :)

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)