Strony

Menu

29 lis 2014

Jak "pozbyć" się zwierzaka?

Hej.
Wczoraj nie pisałem postów, ponieważ nie miałem weny. Dzisiaj wiem o czym Wam napiszę... Pewnie o czymś co jest oczywiste, ale jak pozbyć się zwierzaka? Znany, ale niestety płatny sposób. Nie jest to związane z oddawaniem go, ponieważ na msp nie można oddać zwierzaka... Zapraszam do dalszej części posta ♥


Tak jest to hotel dla zwierzaków. Warunek konieczny to mieć zwierzaka, ale to już wiecie :) Jak już wejdziemy w hotel, to musimy wybrać jednego zwierzaka.


Ja wybrałem sobie tego zielonego. Gdy zwierzak Nam się wybierze, otworzy się w oknie obok. Pod zwierzakiem mamy krótką informacje.


Oczywiście, możemy wybrać sobie na ile dni ma pozostać w hotelu Nasz zwierzak. Do wyboru mamy:
  • 1 tydzień za 100 SC
  • 2 tygodnie za 200 SC
  • 4 tygodnie za 300 SC (dla Vip)
Macie zrzut ekranu wszystkich cen. Nie byłoby to movie star planet, gdyby nie było rzeczy Vip.


Najdłużej zwierzak po za domem, może być miesiąc. Jest on dla Vip :/ Pamiętajmy, że Nasz zwierzak w hotelu ma zapewnione jedzenie, mycie oraz ruch. Chociaż z tym ostatnim to nie jestem pewien... Ja sam nigdy nie wysłałem zwierzaka do hotelu...

Mam nadzieje, że post okazał się ciekawy :) Do zobaczenia ♥ Jutro możecie się spodziewać nowych poradników na blogu :)

Wasz:
~Dawid

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)