Strony

Menu

12 gru 2014

Co tam słychać na serwerach msp?

Witajcie!
Z tytułu postu, można się domyślić, że będzie on o serwerze Movie star planet. Będzie to serwej o nazwie Suomi. Zobaczymy co się na nim dzieje. W tym poście będzie pokazana najlepsza moviestar, pokój, artbook oraz look. Na koniec informacja o użytkowniku Claus. Ten użytkownik to tak na prawdę twórca gry. Zaczynajmy.

Najpopularniejsza MovieStar to... AlbanerSS  jest to, ku mojemu zdziwieniu, chłopak! Ma on 64 level, tylko o jeden większy niż nasza ALAKINGA z 63 poziomem.


Artbook:

Zwykły, i bardzo prosty. Są to tylko moviestar z jakimiś cyframi, i opisem obok. Ma on aż 7,954 love it.

Look:


Bardzo ładny. Mi się on podoba. Zasługuje na pierwsze miejsce. Wszystko jest pięknie dobrane... Ma on tylko 204 love it. Może jest nowy? Tego nie wiem.

Pokój:



Jest to pokój najpopularniejszej moviestar na Suomi, czyli AlbanerSS. Jest ładny i nowoczesny, dominują w nim zwierzaki. Zasługuje na tyle love it. W tym pokoju dominuje biały. Ma on 71606 love it.

Claus:

Na Suomi ma on 6 poziom i inny wygląd niż na polskim serwerze. Przy nagrodach nie ma on VIP, chociaż wykupił go łącznie aż, na 1000 dni. Ma też inne osoby w najlepszych przyjaciołach. U nas Claus ma też inny status, niż na wszystkich serwerach. Prawdopodobnie został, zhackowany. Zobaczmy:

 Suomi:




 Polska:




Ok, dzisiaj był to mój drugi post. Postanowiłem, że napisze go jeszcze, dziś. Jutro idę do kuzyna na noc więc, nie wiem czy z mojej stron pojawią się posty. Pamiętajmy jeszcze, o nowej redaktorce, która już dziś napisała dwa posty! Pa i do niedzieli :)

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)