Strony

Menu

23 gru 2014

Świąteczny artbook i pokój! :)

Witam!
Wczoraj na movie star planet zrobiłem świąteczny pokój dla swojej movie star! Oczywiście dałem CTR (Status), czy mam go robić i dwie osoby powiedziały, że tak! No a więc jest! Nie myślcie sobie, że to tylko dzięki tym osobom. Ja sam planowałem, zrobić taki pokój. Drugą sprawą jest artbook, który zrobiłem przed chwilą. O co w nim chodzi? Wytłumaczę niżej.

*POKÓJ* 


*ARTBOOK*


Chodzi o to, że 24.12.2014 (Święta Bożego Narodzenia) będę wam oglądał filmy i dawał love it na artbooki i looki. Za napisanie w komentarzu "Plis obejrz mi!" pomijam taką osobę. Piszemy w komie po prosu "Mi możesz" albo "Mi". Nie można też tak pisać mi na poczcie. Musicie dać love it na ten artbook :) 

To tyle na dziś. Z racji tego życzę Wam wszystkim wesołych świąt! Dużo prezentów, chociaż to nie jest najważniejsze, magicznej atmosfery, pysznych dań, Mikołaja w kominie, dużej choinki i wszystkiego co się Wam zapragnie! :)

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)