Strony

Menu

22 gru 2014

O czym jest mój film?

Witam!
W tym poście napiszę wam o czym jest mój nowy film. Nazywa się "To miało być inaczej". Będzie kilka odcinków ;) "Serial" opowiada o dziewczynie, która nie chciała mieć swoich szesnastych urodzin, robionych przez matkę. Prosi o radę swoją przyjaciółkę. Wymyślają własną imprezę. Matka chce, dać córce samochód, ale warunkiem jest bycie na urodzinach... Sytuacja wymknie się spod kontroli o czym, przekonacie się w następnych częściach! Wyświetleń jest bardzo mało:


Jak jest zrobiony film? Staram się, żeby w każdej scenie była inna muzyka i tło. Rodzaje dymków są przystosowane do myśli i wypowiedzi. Bohaterowie nieustannie prowadzą ze sobą dialog. Nie są też bez ruchu, staram się dostosowywać animacje i miny.

Ok, to tyle o moim  nowym filmie! Mam nadzieje, że po przeczytaniu posta, obejrzysz ten film, jeżeli uznałeś, że jest ciekawy. No chyba, że obejrzałeś :) Jeszcze jedno, nie jestem już VIP także mam limit znajomych :c

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)